English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

++Sitene Ekle

5 Temmuz 2015 Pazar

Kokulu Taş/Sabun w/MissOwlCat ✿


Beni instagram üzerinden takip edenler bilir, bu hafta bu sevimli el işlerine merak saldım :)) Çok eğlenceli buldum nedense. Ama biraz daha yapmaya devam edersem evde boş duvar kalmayacak gibi^^ Bir de ekstra olarak kullandığım kokularla evi çiçek bahçesine çevirdim :)) Bu konuda merak ettikleriniz varsa sorularınızı, önerilerinizi alabilirim.

✿ Mutlu Günler ✿







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

5 Temmuz 2015 Pazar

Kokulu Taş/Sabun w/MissOwlCat ✿


Beni instagram üzerinden takip edenler bilir, bu hafta bu sevimli el işlerine merak saldım :)) Çok eğlenceli buldum nedense. Ama biraz daha yapmaya devam edersem evde boş duvar kalmayacak gibi^^ Bir de ekstra olarak kullandığım kokularla evi çiçek bahçesine çevirdim :)) Bu konuda merak ettikleriniz varsa sorularınızı, önerilerinizi alabilirim.

✿ Mutlu Günler ✿







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...